hoppryttarnaa

Direktlänk till inlägg 5 september 2012

MAJA RED

red nyss det gick väl bra men jag blev så jävla arg först för då ville hon inte galoppera. Men sen när mamma hjälpte till gick det :D
Jag har redan bytt schabrak till fredags schabraket :D fast egentligen är det ju inte det för det är bara den här fredagen xd + att vad skönt att ingen kan komma och rida samtidigt på fredag för vi har bokat ( som vi inte brukar göra ) :D

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Maja  sov över hos Wilma. W tog kort på M och S. sedan när vi kom till w tog m kort på W & E.  M fick  prova rida H lite    bilder finns på våra dayviews och på våra bloggar petterssonsoders.blogg.se    majahjulstrom.webblogg.se   ...

Idag red Maja barbacka på Superb på åkern. Det gick bra! Vi tog bilder så nu skulle kunna se dem nu om ni vill men inte utan kotttbolle ...


Vi tog bilder men dom blev inge bra men nu ska maja hoppa och då ska jag försöka få lite bra bilder så hejdå!   ...

hejjjjjjj nu ska maja hoppa. hejdå  

Maja o vimsan hoppade medans Wilma tog kort!    70 cm var det högsta de hoppade för Vims kändes trött..   Ni kan hitta bilder på våra bloggar: http://kalleluckman.blogspot.se/ och http://vimsann.blogg.se/?tmp=601847   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards