hoppryttarnaa

Alla inlägg under augusti 2012

Vi red i paddocken nu tillsammans nyss. Det gick jättebra!

Wilma & Kalle:

När jag hoppade upp var han lite jobbig men han var jätteduktig sen. Det var lite problem med galoppen men så är det ju alltid!


Maja & Vimsan:

När jag red så gick det bra men jag kunde inte få henne i galopp. Då fortsatte hon galoppera ett helt varv fast Kalle stannade!

 


kommer fler bilder sen!

Tjee!

nu sitter vi och väntar på att W´s  mamma ska komma. Sen ska vi lasta Kalle och sen åka upp till M. Gå en liten promme med båda hästarna. Sen ska vi fixa terränghinder och sen testa dom! 

 


här får ni en fin bild på Wilma & Kalle x) 


 


och en snygg bild på Maja & Vimsan :) 


/Hoppryttarnaa ♥

nu är vi och vi ska snart äta. Sen ska vi gå ner till Hästhagen och träna. Imorgon blir det hääästdag och på lördag med! 

Kul   

 

 


Nu kommer det bli bilder hela tiden från och med i morgon till Lördag. Sen en ny design med nya bilder :D    

Kom nyss hem från träningen och nu har jag duschat!

Har jätteont i min ena tå, jag tror att det kan vara för när jag var på Öland slog jag i tån i en rot som stack upp och då blev min tå blå.  Mamma trodde att jag hade fått en spricka i den och ja vi vetinte så det kan vara det som har börjat göra ont igen. Men mina nya Ribéry skor är skitbra!    

/maja


Spelade nyss fotboll med Ali (min systers kille).

Hade dem nya fotbollsskorna :D

Vi övade mycket på att sjuta med vänster för jag skulle vilja vara 2 fotad!


NU har jag (Maja) varit i köping!<3

Jag köpte ett par nya fotbollsskor!  

Så här ser dem ut fast mina är inte exakt lika dana men nästan.

 

det var inte tänkt att det skulle hoppas högt men så blev det ändå. Jag och Kalle värmde upp och sen kom mamma. Jag hoppade litet hinder men han var jätteduktig och pigg så vi höjde till 70. Men när mamma kom ut och mätte så var det 80. Så jag har mätt fel hela tiden. Som högst har jag och Kalle hoppat hela 90 cm tillsammans! ♥

 

Gjorde nå med Kalle idag. Vet inte riktigt hur man ska förklara men jag försökte löshoppa men gick inge bra. Så jag tog några kort. Här kommer dom som blev bra! '

På Torsdag ska Maja sova hos mig och sen på Fredag så ska jag ju upp med Karl. Det kommer bli mer uppdatering då och massa pic´s ♥

 

LÄNGTAR ♥

     

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards